In dit geval kunt u een nieuwe visumaanvraag doen. Als uw visum nog niet door ons is verwerkt kunt u een terugbetaalverzoek doen voor het eerst aangevraagde visum. Neem hiervoor per e-mail contact met ons op.
Lees meer over de reden waarom we het visum voor Turkije niet kunnen aanpassen na het toesturen.
Nee, dat is niet mogelijk. Het visum is gekoppeld aan het paspoort of de identiteitskaart waar u mee reist. U dient datzelfde paspoort of identiteitskaart mee te nemen tijdens uw reis, anders is uw visum niet geldig.
Na aanvraag van het visum is het niet mogelijk om de aanvraag te annuleren of om geld terug te krijgen als deze al geleverd is.
Nee, dit is niet mogelijk. Na de ingevoerde datum is het visum 180 dagen geldig. Gaat u pas na deze 180 dagen op reis dient u een nieuw visum aan te schaffen.
Lees meer over de reden waarom we het visum voor Turkije niet kunnen aanpassen na het toesturen.